Just Vitamin C


O vitamíne C sa toho dá dočítať veľa. Dajú sa nájsť rôzne značky, koncentrácie, či prevedenia. Mnoho značiek má svoje kombinácie, či overené receptúry. Ja osobne stále skúšam rôzne nové verzie. Mám ich poskúšaných viacero a s niektorými som bola veľmi spokojná, iné mi vyhovovali menej, ale v podstate pointa je vždy rovnaká. 

Čo som si však všimla je, že osobne mi nevyhovovalo C-čko v podobe krému, lebo sa mi potom dosť hrudkovatelo a to nebolo ono. Odvtedy vždy siaham po tekutých verziách, preto som chcela skúsiť aj túto verziu od Revoxu- Just Vitamin C 20%

Prvé čo by som chcela povedať je, že pred nejakým časom som sama "bojovala" s tým, či aplikovať C-čko na pleť ráno alebo večer. V škole nás na výberovom predmete týkajúcom sa kozmetiky (áno, aj na farmácii také niečo existuje :D) učili, resp. tvrdili, že je vhodnejšie si ho aplikovať na večer. Druhou verziou teda logicky je, že sa má davať na noc. Celkovo okolo toho nájdete viacero štúdií, ktoré sa tomu venujú. Po naštudovaní viacerých som sa dopracovala do toho štádia, že si ho budem aplikovať ráno spolu s SPF. Tým, že pôsobí antioxidačne, tak by tam mala byť ochrana pokožky. 

Nemám nejaké významné rozdiely, ktoré by som zbadala v porovnaní aplikácia večer/ ráno, čiže za mňa je to skôr voľba na vás, ale po mojom researchi sa väčšina odborníkov predsa len prikláňa k ranným hodinám.

Samotné C-čko je veľmi príjemné. Konzistencia je jemne olejovitá. Ľahko sa vstrebáva. Chvíľku je pokožka lesklejšia, ale po pár minutách to pekne vsiakne a rollerom to doklepete do pokožky. 

Čo sa týka vône, tak nie je skoro žiadna, čo mi u skin care aj vyhovuje, nakoľko nie je nutná.

Výdrž je prijateľná, aj keď viete o mojom "zlozvyku" rýchlo vyčerpať všetky možné séra. 

Značka Revox ma z môjho pohľadu pekne našľapnuté. Dobré produkty, dobrá cena a dostupnosť. Za mňa "Go for it!" :D

0 komentárov