Kyselina glykolová a.k.a. AHA

O kyselinách je článkov v poslednej dobe požehnane. Sama som ich čítala jeden za druhým, kým som sa odhodlala si nejakú kúpiť. Až sa stalo a došla som k svojej prvej AHA kyseline, a to kyseline glykolovej- Just glycolic acid 20%.

Ide o veľmi často používanú kyselinu, ktorá zabezpečí, že pri pravidelnom používaní sa zbavujete starej odumretej pokožky ľahšie, čím pleť pôsobí sviežejšie, jasnejšie a omladenejšie. 

Táto verzia od Revox je super v tom, že aplikujete zopár kvapiek na vyčistenú pleť, necháte následne pôsobiť 10- 15 minút a zmyjete. Ja to mám osobne nastavené tak, že si dám počas večernej rutiny, v rámci toho mám taký relax a max 2-krát týždenne, keďže striedam aj rôzne hydratačné masky, nech tá pleť nie je len exfoliovaná.

Čo sa týka obalu, tak je tmavý, aby nedochádzalo k zbytočnej oxidácii. Vôňa tam nie je žiadna. Pleť nedráždi. Je jemnešia po aplikácii. Výdrž je u mňa v tomto prípade veľmi dlhá, keďže som mala pauzu počas leta, ale aj tak toho nespotrebujete veľa, takže vzhľadom na tú cenu, veľmi dobrá voľba.

Akurát cez leto som sa aplikácii vcelku vyhýbala, keďže som bola aj dosť času na priamom slnku, aby tam nedošlo k reakcii. Ale ako ide ku zime a už to nie je vonku ono, tak sa opäť vraciam do svojho režimu. Ale samozrejme, SPF je povinná súčasť rutiny. 

Pri balení je aj pekný letáčik, kedy aplikovať podľa želaného výsledku, čo je dosť nápomocné.

0 komentárov