Japanise ritual s REVOX-om


O Japonkách je známe, že ich mladistvý vzhľad je dôsledkom skvelej starostlivosti o pleť, na ktorej si dávajú záležať. A čo si budeme klamať, všetky by sme chceli mať ich zamatovo vyzerajúcu pokožku a pôsobiť mlado tak dlho ako sa len dá.

V mojich 23 rokoch sa nad tým ešte veľmi nemusím zamýšľať, ale pleti aj tak rada doprajem všetko, čo sa dá, aby som nič nezanedbala. Podobne to tak postupne prišlo so sérami, ktoré sa na internete začali stále viac a viac objavovať a mne to nedalo nevyskúšať ich. 

Keď som raz natrafila na značku Revox a ich japonskú "kolekciu", ktorá obsahuje pleťové sérum a MC Tonic Moisturizing Essence, o ktorých dnes bude reč, tak som neodolala a musela ich skúsiť.



1. MC Smoothing Face Serum- vyhladzujúce sérum


Toto sérum bolo prvé, ktoré mi padlo do oka. Pôsobilo na mňa veľmi cute dojmom, čo sa týka obalu. Také mliečkové s jemnou perleťou a aj samotná krabička bielo-ružová. No proste, čo si budeme, nebolo o čom rozmýšľať.

Ale aby to nebolo len o vzhľade, tak po otvorení ma veľmi príjemne potešila vôňa za čerešňami a kvetmi. Avšak vo veľmi jemnej verzii, nič čo by trhalo čuchové bunky. 


Následne po vyčistení pleti a aplikácii toniku, ktorý pleť predpripraví som navrstvila sérum. Ľahulinko sa nanášal a aj vstrebával. Pleť vôbec neostávala mastná/ lesklá alebo čokoľvek. Práve na opak, na dotyk a aj pohľad pekná jemná a trošku zjednotenejšia. Prešla som to ešte ruženínovým rolllerom, aby sa to všetko pekne vstrebalo a už len aplikovala nočný krém. 

Toto sérum sa stalo súčasťou moje večernej rutiny, nakoľko ráno aplikujem vždy vitamín C. Ale je možné si ho dávať aj ráno alebo večer, prípadne aj aj. Voľba je už na vás.

Mne celé balenie vydržalo nejaké 3 mesiace cca. Pričom moja spotreba sér oproti kamoškám je veľmi rýchla. Neviem prečo, lebo nemám pocit, že dávam príliš veľké množstvá, ale tak asi na tom niečo bude :D každopádne za mňa stojí za vyskúšanie aj čo sa týka pomeru cena/množstvo/efekt.

2. MC Tonic Moisturizing Essence


Toto tonikum som si doplnila ku samotnému séru, nech mám také kombo. Ako som spomínala už vyššie, tak predpripraví pleť na aplikáciu séra. Dávam si ho vždy ako súčasť večernej rutiny. Rovnako príjemne vonia ako sérum. 

Pleť príjemne očerství a mne osobne dodá taký dobrý pocit. Jednak to je asi aj tou vôňou a po celom dni v práci je to aj dobrý relax, teda vlastne celá moja skin care rutina :D


Nie je to tonikum, bez ktorého by ste nedokázali žiť, ale z môjho pohľadu sa so sérom pekne dopĺňajú. Všetko, čo od toniku očakávate, tak spĺňa. Vydrží veľmi dlho. Už ho mám asi 5 mesiacov, teda skoro celý ten čas, počas ktorého som ničím na blogu neprispela. Vzhľadom na to, že ho používam na dennej báze, tak má veľmi dobrú výdrž a rovnako tak vzhľadom k cene, je to prijateľné.


0 komentárov