Lover - Maybelline závislosť


Mnohým milovníčkam rúžov teraz obdobie COVID-u veľmi nepraje, zahŕňajúc mňa. Minule mi ich už bolo ľúto, že sedia opustene v krabičke a nič z nich. Tak som si dala tú námahu a nalíčila sa aj doma alebo aj pod rúško/respirátor. Proste závislosť :D a na druhej strane aj príjemná zmena, že keď už nikde nejdem, neznamená to automaticky, že budem chodiť celý čas v pyžame neupravená. 

Osobne zastávam názor, že sa o seba staráme kvôli sebe, a nie kvôli ostatným. A tak by to podľa mňa aj malo byť. No a z toho dôvodu som neodolala ďalšiemu rúžu od Maybelline a ich rade rúžov SuperStay Matte INK. Doma už mám 4 kúsky v iných odtieňoch, a nič iné okrem nich nenosím. Bola to láska na prvý pokus. Tak som sa nebála skúsiť kvázi naslepo aj iný odtieň, a to konkrétne 15 Lover


Čo sa týka farby, tak cez pc je to ťažšie, vzhľadom na všetky nasvietenia a rozlíšenia atď. Každopádne je to taký mix ružovo-malinovo-slivkovej. Nie je tmavý, je taký prirodzený a pekne tie pery zvýrazní. 
Jasné, nie je to mŕtvolná nude farba, ale ani žiadna extra bijúca do očí. 


Každopádne najlepšie je to pozrieť osobne, ale táto farba, ktorú má ELnino aj na svojej stránke zodpovedá najlepšie. Avšak trošku stmavne oproti tomu ako keď ho aplikujete, ale veľmi jemňučko.


Výhody

+ výdrž rúžu, podľa výrobcu je to nejakých 16 hodín, úprimne, nestopovala som to, ale vydrží reálne celý deň bez nejakých väčší narušení
+ zvláda aj obed, max potom jemne doplniť "vnútro" pier
+ neotláča sa
+ nevysúša pery
+ krásna farba

- nemám, maximálne len to, že nemôže teraz vyniknúť kvôli opatreniam, ale zasa máme priority

TIP

Odporúčam si večer dať peeling pier, či už buď s pomocou ofiko produktov na to určených alebo aspoň so zubnou kefkou, aby ste sa zbavili šupiniek a dať následne na noc dostatočnú vrstvu pomády, resp. vosk od NUXE, ktorý som tu nedávno spomínala.

Tak oveľa krajšie vyznie rúž, a tým, že je aj dlhotrvajúci a na perách zaschne, tak nie je práve najkrajšie, keď tam zaschnú aj tie šupinky, potom sa to odlupuje a kazí to celý vzhľad. 

 *článok napísaný v spolupráci s e-shopom Elnino.sk 



0 komentárov