Knihy za marec - special edition

Po mesiaci som tu opäť s tipmi na knihy. Pôvodná verzia mala byť o úplne iných knihách, ktoré budú v inom článku. Avšak literatúru faktu som na pár dní vymenila za trošku iný žáner. Skôr som sa vrátila do svojich starých dobrých romantických kníh. Aj keď toto tak úplne nie je typická "evitovka". 

Určite poznáte portál Úlomky ženy. Viaceré ženy, ktoré tam publikovali nejakými poviedkami, tak neskôr sa dopracovali aj ku knihám. Rovnako tak to bolo aj s Jarmilou Slovákovou, ktorá ako únik zo svojej reality mala práve písanie. Z toho vznikli 4 knihy, a to (Ne)verná, Slobodná, S pokojom v duši a Si to ty, na kom záleží...


Našla som ich čisto náhodne, keď som blúdila po stránke Martinusu. Padla mi do oka práve posledná kniha Si to ty, na kom záleží. Zistila som, že je to súčasť viacerých, a tak moje kroky smerovali na miestnu knižnicu, kde ich mali všetky práve k dispo. Toľko radosti nastalo, tak som si ich hneď objednala. Neskôr som začala rozdumovať, že možno ich ani nestihnem prečítať, keď mám ešte doma rozčítanú jednu od Vianoc a nejako sa k nej neviem dopracovať a aj darčekovú knihu z Vianoc.


Po menšom rozhodovaní už priamo v knižnici som ich nakoniec zobrala, s myšlienkou, že však sú tenučké, to zmáknem. Ani neviem ako každý večer počas sviatkov padla jedna kniha. Neskutočne ma chytili a aj keď bol autorkin život dosť hard, bolo to super napísané. Žiaden očakávaný happy-end však nečakajte. Tuto nenájdete žiaden spoiler, ale jedno musím povedať, že to stojí za to.

Každopádne v knihe nájdete veľmi pekné myšlienky, ktoré vcelku namotivujú. Knihy nebudete vedieť pustiť z rúk. Takže, ak hľadáte niečo na vyplnenie večera a presunutia sa na iné miesto, tak toto je cesta... :)

0 komentárov