TOP 6 Insta beauty guru

 



Kozmetiky je všade naokolo veľa, a čím ďalej tým viac. Ako sa v nej nestratiť a mať prehľad v zložení, či účinnosti a vedieť do čoho zainvestovať?

Pri hľadaní odpovedí a inšpirácie vždy stavím na tieto instagramové profily, ktoré nikdy nesklamali a sú naplnené množstvo skvelých rád a tipov ako na krásnu pleť, začínajúc od skin care až po dekoratívku.

Vybrala som stoju TOP 6, kde jeden profil je viac odborný a rieši konkrétne kožné problémy na lekárskej úrovni, nakoľko autorkou je MUDr. Simona Felšöová, dermatologička pôsobiaca v Prahe. 

Každopádne všetky účty stoja minimálne za pozretie.

1. @simona_derm   

Instagram pani doktorky, ktorý som spomínala už vyššie. Je aj skvelou osvetou, čo sa týka prevencie rakoviny kože, samovyšetrenia, ale aj pravidelnej návštevy dermatologickej ambulancie.

2. @smartbeauty.sk

Toto je už taká stálica. Nájdete aj webstránku, ale tá nie je až tak často aktualizovaná. Za to Instagram je totálne rozbehnutý. Každý deň nové storky, ktoré vždy niečo nové prinesú, rovnako tak príspevky. Za mňa TOP-ka v oblasti skin care.

3. @b_b_w_k

Tento instagramový účet patrí k mojim každodenným. Autorka je práve na materskej, má vyštudované chemické inžinierstvo a informuje o všetkých možných produktoch, správnych postupoch pri skin care, jednotlivých krokoch a podobne, čo je z môjho pohľadu veľmi prínosné a každého nasmeruje správnym smerom. 

4. @moja_plet

Autorka priamo rozoberá obsahové látky, mýty a fakty o zložkách, ale aj o celkových metódach skin care. Všetko založené na odbornej literatúre a veľmi pekne spracované. Určite stojí za pozretie a prečítanie. 

5. @anavi.j

Autorka sa venuje primárne zmiešanej a dehydratovanej pleti so sklonom k akné, ktorú sama má a prináša tak tipy na jej starostlivosť, konkrétne produkty a podobne. Zároveň sa tiež zaoberá "guidelinom" ohľadom starostlivosti. Takže za mňa super.

6. @skincare_revue

A môj posledný tip - Instagram študentky medicíny a jej recenzie na produkty. Je to síce v začiatkoch, ale príjemne písané a vyzerá, že to bude mať potenciál. 


2 komentárov