Pekné nezmoknuté mihalnice aj s rúškom

Dokonalé špirály a predstava krásnych dlhých mihalníc je snom každej jednej z nás. Moje prírodné mihalnice za veľa nestoja, ale zasa umelé alebo rôzne 3, či 4D verzie mi prídu úplne neprirodzené, a tak stále hľadám rôzne nové verzie špirál, ktoré by za to stáli a tie oči pekne otvorili.

Mala som a mám jeden tip, ku ktorému sa relatívne pravidelne vraciam, ale ako nosím rúško a teraz respirátor, tak mi pekne krásne tie mihalnice navlhnú a už sa všetko otláča. A tak som bola nútená pátrať ďalej. Až som natrafila na túto vodeodolnú špirálku Double Extension od L´Oréal Paris, ktorá je dvojkroková, čím ma aj zaujala.


V prvom kroku sa použije biela špirálka, ktorá má ošetrujúcu a vyživujúcu funkciu. Je to podkladová báza s obsahom ceramidov. Musím uznať, že mihalnice pekne predĺži. Rovnako aj rozčeše a aj spevní. Čo sa týka výživy, ktorú sľubuje, tak to až tak ohodnotiť neviem.


V druhom kroku sa použije čierna špirála, ktorá už len pekne zvýrazní základ, ktorý vytvorila spomínaná biela špirála. Moje ťahy špirálou nie sú dokonalé ani po rokoch praxe, ale na bokoch očí sa pekne utvoria vejáriky, čo sa mi strašne páči a aj držia tvar v priebehu dňa. Pigmentácia je veľmi dobrá. Ani po viacerých ťahoch sa nedrolí a nezlepuje mihalnice, za čo dávam palček hore.

Podstatou a očakávaním od tejto špirálky pre mňa bolo hlavne, aby sa mi farba neotláčala na viečka, keďže sa mi všetko rosilo aj pod okuliarmi a z rúška, no celé zle a myslím, že viaceré to poznajú tiež. Takže za mňa moju predstavu splnila na maximum. A dodatkom už je len samotné predĺženie, ktoré je porovnateľné, keď som nenalíčená a nalíčená.

Celkové zhrnutie:

+ predĺženie

+ vejáriky

+ neotláča

+ drží tvar mihalníc

- som zatiaľ nepostrehla :D akurát je balenie trošku väčšieho rozmeru a nevojde mi do mojej krabičky na dekoratívku, tak som to musela premiestniť, ale to je maximálne môj problém :D


*článok napísaný v spolupráci s e-shopom Elnino.sk



0 komentárov