Tipy na cvičenia, ktoré neomrzia


Väčšina novoročných predsavzatí už padla. Máme pomaly koniec marca a premotivovanosť padá. Bola som na tom tak každý rok, až som si na Silvestra 2020 povedala, že načo čakať na 1.1., keď môžem začať hneď. A tak som si pekne 31.12.2020 začala cvičiť. Postupne som s kamoškou prešla na cvičenie podľa Pamely Reif, ktorú isto poznáte. 

Pamela Reif

Odporúčam jej videá na YT, ktorých je tam neskutočné množstvo. Každú nedeľu pridáva na storky aj plány na celý týždeň. Máte na výber pre začiatočníkov, 30 minút denne, 45 minút a ešte nejaké jedno. Proste postupne narastá level záťaže. 

Počas januára som mala posledné 2 týždne pauzu, keď som sa už len venovala učeniu na štátnice, a následne som sa opäť vrátila do svojho režimu. Až mi začalo chýbať, keď som necvičila alebo nemala nejaký pohyb. Okrem toho aj naša Katedra telesnej východy na škole nás vcelku namotivovala a máme tak celý semester dosiahnuť týždenne aspoň 150 minút pohybu, čo je skvelé a udržuje ma to v tej úrovni, že sa aspoň prejdem, aj keď väčšinu dňa sedím za počítačom a pracujem.


Chloe Ting

No a ešte ju tu Chloe Ting, ktorej videá tiež nájdete na YT alebo aj priamo na jej stránke rôzne programy podľa toho, na ktorú časť tela sa chcete zamerať. Je to celé zadarmo, čiže super. Najviac cvičená je od nej TÁTO verzia na 2 týždne, ktorú som začala cvičiť a akože dobrá makačka. Prišlo mi to ešte level vyššie od Pamely. Ale je pravda, že postupne sa kondička vybuduje a pôjde to. Sama na sebe vidím, že videá, pri ktorých som na začiatku roka zomierala, teraz dávam už relatívne v pohode. Aj čo sa týka naťahovačiek, tak je to oveľa lepšie.

Joga s Miou

A posledným tipom je jóga, ktorej sa striedavo venujem už niekoľko rokov. Najradšej mám videá od Mie, ktoré sú rôznorodé a tiež ich má na svojom YT veľa, takže si môžete vybrať akékoľvek. 
Príjemné večer na oddych, či bolesť chrbta, proste to, čo potrebujete riešiť. 


A čo som tým chcela povedať je, že netreba odsúvať veci na zajtra, lebo sa takým štýlom nikam nedostaneme a ktovie, čo bude zajtra a možno už ani žiadne zajtra nebude.

Keď niečo skutočne chcete, tak choďte do toho hneď a nehľadajte výhovorky, lebo to nie je o tom mať čas, ale nájsť si ho.


0 komentárov