Hydratácia od NUXE

 

Mať krásnu čistú a vyživenú pleť je pre každú z nás sen a cieľ. K tomu neodmysliteľne patrí pravidelná každodenná starostlivosť, a rovnako tak aj, nazvime to doplnkové procedúry v podobe masiek. Tým nemyslím len čistiace, či iné exfoliačne, ale aj hydratačné, po ktorých môžete siahnuť, aby bola starostlivosť vyvážená a pleť v rovnováhe. 

V poslednej dobe sú veľkým trendom práve látkové masky určené na jedno použitie. Ak ste však zástancom iného typu, tak určite siahnite po maske v tube. Ja som dlhšie hľadala hydratačnú masku, ktorá by mi sadla. Vyskúšala som rôzne látkové masky, ktoré boli síce skvelé, ale veľmi som nebola stotožnená s tým, že sú iba na jednom použitie a toho produktu je v danej maske síce veľa, ale aj veľké množstvo vyjde navnivoč. Určite to poznáte, keď ešte v samotnom obale ostane dosť produktu, ktorý sa len vyleje, či vyhodí. 


Tak som začala googliť a stavila som hlavne na moje obľúbené značky, zahŕňajúc NUXE. Voľba padla na ich hydratačnú masku Nuxe Crème Fraîche de Beauté. Na obale v podnádpise má, že je to vyživujúca 48-hodinová SOS hydratačná maska. Pôsobí proti znečisteniu a aj upokojujúco. 

Je určená pre všetky typy pleti bez nejakých obmedzení. Odporúča sa aplikovať 1-2x týždenne. Nanesie sa štandardne na pleť a krk. Výhodou je, že sa môže použiť 2 spôsobmi, a to ako denná, ale aj nočná maska.


Použitie

V prípade dennej masky sa aplikuje hrubá vrstva na pleť a krk. Nechá sa pôsobiť 10 minút a následne sa vmasíruje alebo odstráni hubkou, či tampónikom. 

Ak masku aplikujete na noc, tak sa dá zasa tenká vrstva a nechá sa pôsobiť až do rána. Čiže vynecháte nočný krém a dá sa maska. 


Výhody

Ako som už spomínala, tak maska je hydratačná a určená na všetky typy pleti, ale napriek tomu hlavne osoby s problémovou a mastnou pleťou sa paradoxne vyhýbajú hydratačným maskám, aby sa im pleť "neupchala" ešte viac. Avšak výhodou v tomto prípade je, že maska je plne nekomedogénna. 

Poteší aj vegetariánov, či vegánov, lebo neobsahuje žiadne živočíšne ingrediencie. 

Zloženie

Maska má za mňa veľmi dobré zloženie. Obsahuje totiž kyselinu hyalurónovú a rastlinným mliekom, ktoré sa bežne využíva v kozmetike určenej pre suchú pokožku. Kombo týchto dvoch účinných látok zabezpečuje hydratácie a nadobudnutie dostatočnej výživy pleti. 

Medzi ďalšie obsahové látky patrí makadámiový olej, vitamín E, extrakt z mandlí, pomarančovníka, následnej v menších množstvá slnečnicový, čajovníkový, kokosový a mandľový olej. Dodatkom je ešte extrakt z hrachu, kamélie čínskej (alias Tea tree),ovsa siateho, agátu bieleho. A za príjemnú vôňu sa starajú linalol, geraniol a limonén ako silice. 

Zhrnutie

+ prírodné zloženie
+ kombo HA a olejov
+ nekomedogénna maska
+ hydratačný a upokojujúci efekt
+ vhodná pre všetky typy pleti
+ spokojnosť pre vegetariánov aj vegánov

- mínusy som nenašla
- možno, ak niekomu vyhovujú viac látkové masky, tak sa v tejto verzii nenájde, ale za mňa je práve toto výhoda, že sa dá použiť opakovane

*článok napísaný v spolupráci s e-shopom Elnino.sk

1 komentárov

  1. Tak ja osobne som ešte masky nepoužívala možno kedysi, ale inak neznesiem nejaký krém na sebe a jediné čo som tak zvykla používať boli vody na pleť keďže moja pleť zvykne byť mastná :)

    OdpovedaťOdstrániť