Knihy za február


Knihy sú pre mňa skvelým relaxom od obdobia strednej školy. Bežne som vtedy prečítala okolo 80 kníh ročne, čo nie je reálne pre posledné 4 roky, odkedy som na výške. Ale stále, keď ma nejaká kniha zaujme, či už na fb alebo instagrame, teda hlavne tam, v storkách, či ako príspevky, tak si ich hneď ukladám. Nejako sa mi ich nazbieralo a po štátniciach som stavila na našu knižnicu a šla si po moje dlho odkladané knižky. 

Na fotke síce vidíte len tri, ale celkovo ich mám viac. No rozhodla som sa ich tak postupne zdieľať. Nie je v tom žiadna logika, či delenie podľa tématiky. Skôr by som to chcela dať podľa mesiacov, ale ako sa mi bude dariť sama neviem :D

Každopádne za február som stihla 4 knihy, no tú 4. pridám až v ďalšom pokračovaní :D

1. Single Tasking

Je to hneď prvá kniha, ktorá padla za obeť po štátniciach. Zaujala ma na Insta Naďa Černá, ktorú možno registrujete z blogu The Colorful Thoughts a od včera aj ako zakladateľku FemaleBoss, ktorú btw určite pozrite.

Každopádne kniha je založená na tom, že je produktívnejšie robiť jednu vec ako milión ďalších aktivít naraz. Čo mne ako celkom obľúbencovi multitaskingu prišlo nelogické. Avšak celkovo to je dobré čítanie, v ktorom nájdete nakoniec aj tú logiku. Je to fajn vysvetlené, ale v konečnom dôsledku sa k takejto verzii seba samej asi nedopracujem, lebo mi viac vyhovuje môj zaužívaný spôsob práce. Ale minimálne za prečítanie nič nedáte, nezaberie veľa času a dozviete sa celkom zaujímavé info.

2. Bude to bolieť

Na túto knihu som sa veľmi tešila. Téma je hádam jasná :D je to písané vo forme denníka mladého lekára v Británii. Za mňa skvelý pohľad na toto povolanie a ako to funguje. Nie len vyštudovať medicínu a nič ďalej. Ak máte k zdravotníctvu "vzťah", resp. k takým témam, tak určite po nej siahnite.

3. Netrápte sa pre maličkosti v láske

Autor Richard Carlson má v podobnom znení "Netrápte sa pre maličkosti ..." napísaných viacero kníh z rôznych oblastí. Nie tak dávno došlo k zmene obalov na týchto knihách, a práve aj mňa tie pekné farebné verzie zaujali. Knižnica mala len túto staršiu verziu, ale to je nepodstatné. 

Celkovo je kniha rozdelené do 100 kapitol. Nemusíte sa toho, ale báť, každá je tak na 2-3 strany, kde sa autor venuje nejakej konkrétnej veci. Zároveň je to aj taký pohľad na tému jeho a jeho manželky Kris, čo je celkom fajn ako na dané veci reagujú ženy a ako muži. 

Za mňa nie zlá kniha, avšak postupne som už niektoré kapitoly preskakovala, good ľahké čítanie, ale nebola to teda kniha s WOW efektom.

Čo vy a knihy za február? Nejaké tipy?

0 komentárov