Ako z Insta s Insta

Masky, masky, masky. Z každej strany na nás vyskakujú všemožné druhy, značky, masky hydratačné, čistiace, exfoliačné a neviem aké. Môj maskový príbeh začal počas strednej školy, kedy som bola nastavená na "maskovanie" 2x týždenne, jedenkrát hydratačná maska a jedenkrát čistiace. Bola som maximálne spokojná. Pleť bola tiež. Prišlo mi, že je v rovnováhe a všetko šlo good.

S nástupom na vysokú školu sa tento môj rituál trochu narušil. Neskôr som už prešla len na jednu masku týždenne, prípadne počas zápočtov, väčšieho množstva učenia, či skúškové som masky úplne vyradila. A videla som, že čierne bodky mi pribúdajú. Hlavne čo sa týka nosa. 

Osobne si na čistení pleti zakladám a nezaspím, pokým sa dostatočne neodlíčim a pleť nevyčistím a nehydratujem. Ale masky sú kapitola sama o sebe. Avšak po zimných štátniciach som si sadla k svojim kozmetickým zásobám. Prehodnotila som, čo je ešte použiteľné, čo už nie. Tak som žiaľ vyhodila asi 2 masky, ktoré boli už po záruke, ale na moju obranu, boli dosť vypoužívané. :D Každopádne, to ma v celku podnietilo k tomu, aby som sa teraz, keď mám pre seba viac času, začala venovať viac aj maskám. 

Zaradila som si tak raz týždenne hydratačnú masku, jeden deň je vyhradený peelingu a jeden deň zasa na čistiacu masku. Striedavo používam pri čistení pleti aj sonické zariadenie, iné dni konjaková hubka. 

A tak sa začal môj príbeh s maskou Insta- Masque od NUXE. K dispozícii sú tri verzie Insta-Masque, ja mám detoxikačnú pre okamžité rozjasnenie. Avšak môžete si vybrať z tejto rady aj čistiacu masku s vyhladzujúcim efektom, či exfoliačnú masku pre zjednotenie farebného tónu pleti. 

Čo sa týka samotnej masky, tak ma vcelku prekvapilo, že sa necháva pôsobiť iba 2 minúty. Následne sa premasíruje pleť rukami, až vznikne akoby emulzia, a následne masku zmyjete. 

Konzistencia masky v balení je taká gélová. Ale nepríde mi to taký typický gél, skôr taká tuhšia verzia. Mne to úplne pripomína ichtamol vo svojej prirodzenej forme, keď som ho dolovala z fľaštičky do pripravovaného krému, čo sa štruktúry týka. Naopak vôňa je v tom prípade veľmi príjemná. Maska je kombo vlastne ruže a aktívneho uhlia + uvádza sa, že je tam aj vôňa cédrového dreva a bergamotu. 

No, ale späť k maske. Skúšala som ju už viackrát, ale raz som si dala, že po čistení sonickým zariadením a raz bez, aby som videla, či sú nejaké rozdiely. So sonickým mi prišlo, že tá pleť je oveľa jemnejšie a viac aj do seba vstrebala masky, rozumej, že som mala pocit, že je pleť viac aj prekrvená, čo je vlastne aj logické. Každopádne bez predchádzajúceho čistenia pleti sonickým zariadením bol výsledok tiež veľmi dobrý. Na prvého šupa som mala pocit, že je menej čiernych bodiek na nose, ale prišlo mi to až príliš mega, aby za dve minúty mohlo dôjsť k rozdielu. Avšak opakovalo sa to aj po ďalších použitiach. Nemôžem povedať, že už na mojej pleti nenájdete ani jednu čiernu bodku, ale je ich značne menej. Mňa hlavne trápia čierne bodky v oblasti nosa, ktoré sa snažím pravidelne čistiť, či už maskami, peelingom alebo aj celkovo mechanicky. Avšak pomocou tejto masky to ide o dosť ľahšie. 

Keď som opätnovne skúšala, tak som si dala po maske aj mechanické čistenie a tie bodky šli von oveľa ľahšie, takže za to palček hore.

Okej, čiže máme vyčistenú pleť, aplikujeme si masku. Odporúčam pomocou štetca, resp. aspoň mne to vyhovuje viac, že nemám potom všetko za nechtami a príde mi to aj hygienickejšie voči zvyšku masky v obale. Necháme pôsobiť 2 minútky, namočíme ruky a jemne masírujeme pleť. Vtedy sa tá pôvodná štruktúra začína meniť. Udáva sa, že do podoby emulzie. Nepríde mi to úplne ako emulzia, skôr taký gumidžús alebo čo. Taká divná štruktúra, ale je to veľmi príjemné čistenie. Aplikovala by som si ju aj častejšie, keby sa dalo :D no a potom s hubkou pekne dať dole a pleť očistiť a pokračuje sa vo večernej starostlivosti.

Po tomto čistení je pocit z pleti veľmi dobrý. Skutočne ju cítim čistú, je jemná na dotyk a príde mi celkovo viac prekrvené, ale aj krehkejšia v dobrom zmysle. Ale už by som následne na ňu určite nič agresívne nedávala a vyhla by som sa maske počas leta napríklad, keď sa slníte alebo máte nejako podráždenú pleť. 

Takže za mňa táto maska veľmi milé prekvapenie. Úprimne, mala som od nej očakávanie, že to bude obyčajná klasická čierna maska, ktorá má vyčistiť póry, ale reálne tomu nič veľké nespraví. Avšak už po prvom použití som bola veľmi milo prekvapená a plne odporúčam. Stojí to za to a za mňa všetkými piatimi choďte určite do toho.

*článok napísaný v spolupráci s e-shopom Elnino.sk

 

1 komentárov

  1. ja už som vcelku rezignovala s tými čiernymi maskami, ale asi tomu dám ešte jednu šancu :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť