Med nielen ako pochúťka - Reve de Miel part II.

V minulom článku som načala tému ohľadom rady Reve de Miel od francúzskej prírodnej kozmetiky NUXE. Dnes v tom budem pokračovať, a to konkrétne druhým produktom z tejto série. Reč bude o vyživujúcom balzame na popraskané pery vo edícií Protection of Bees.

Okrem tohto môjho má NUXE aj verziu Respect for Nature a In France Quality. Každopádne všetky tri typy sú balené v 15 g baleniach v krásnom sklenenom obale. Ten čiastočne chráni samotný produkt pred UV žiarením. 

Hneď však v súvislosti s obalom musím spomenúť jednu nevýhodu, ktorá je aspoň pre mňa nevýhodou. Balzam sa aplikuje pomocou prstov/nechtov. Proste je naliaty v kelímku, a nie je tam žiaden aplikátor. Nemám to rada, keď sa mi balzam dostane pod nechty, resp. som niekde von a príde mi to trošku nehygienické. Avšak na domáce použitie nie je problém. A ešte úplná drobnosť, ale pre mňa cute detail, že po otvorení krabičky je na vnútornej strane motív včiel, pričom obal je z recyklovaného papiera, takže palček hore za drobnosti. 

Už keď som pri domácom použití, tak skvelým TIP-om je si večer spraviť peeling pier. Či už použijete nejaký home-made scrub alebo už hotové prípravky, prípadne dobrou voľbou je aj čistá zubná kefka. Jemne si takýmto spôsobom odstránite odumreté bunky a pery sa tak stanú oveľa jemnejšími. Skvelé je to hlavne počas zimy, keď sa aspoň mne zvyknú robiť šupinky. Takto ich dám dole a hneď nanesiem hrubšiu vrstvu tohto balzamu. Do rána skvelá hydratácia a jemné vyživené pery bez šupiniek. Z tohto pohľadu za mňa skvelá vec. 

Rovnako tak, ak sa vám občas spraví "kútik". Mne sa zvykne objaviť väčšinou počas skúškového obdobia. Ale samozrejme, vo všeobecnosti treba siahnuť po vitamínoch, hlavne B-komplex, C-čko a mineráloch ako napríklad zinok. Avšak podľa babských receptov sa dopracujete aj ku propolisovej tinktúre. Základom balzamu je včelí vosk, ale keď sa pozriete bližšie na samotné zloženie, nájdete tam aj propolis. :) 

Balzam testujem relatívne krátku dobu, ale ako naschvál alebo aj chvalabohu, kútik sa objavil, a tak som hneď siahla po balzamiku. V priebehu dvoch dní helfol veľmi dobre a opäť je všetko v pohodičke. Takže aj taká je jeho možnosť.

Čo sa týka spotreby, tak to vidím na dlhú spoločnú cestu. Stačí ho skutočne malé množstvo a neminiete ho veľa aj keď si ho aplikujete niekoľkokrát denne. 

Ešte čo sa týka samotného zloženia, tak som spomínala, že je postavený na včeľom vosku, ale okrem toho tam nájdete aj bambucké maslo, med, olej z kôry grapefruitu a kôry citróna, olej zo semien ruže, slnečnicový olej, vitamín E, alantoín, ktorý má veľmi dobré hydratačné vlastnosti. A ako prísady hlavne tej vonnej časti je tu prítomný extrakt z nechtíka a silice ako limonén, citrál, linalol a geraniol. 

Celkovo hodnotím tento balzam veľmi pozitívne. Poslednú dobu som totiž fičala na balzame od kamarátky, ktorá má ako hobby práve výrobu rôznych kozmetických prípravkov, čiže fakt viete, čo tam je. A kombo týchto dvoch produktov sa z môjho pohľadu krásne dopĺňa. 

*článok napísaný v spolupráci s e-shopom Elnino.sk

3 komentárov

  1. krásne fotky a aj recenzia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. už som o tom niekde čítala a nevedela som sa rozhodnúť, či skúsiť alebo nie, ale idem asi do toho po tvojej recenzii :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ježííín, ten obal je aký cute

    OdpovedaťOdstrániť