Eggo


 Sonické čistenie pleti je čím ďalej tým viac populárne. Odporúčajú ho mnohí beauty guru a nie je problém nejaké také zariadenie si zaobstarať aj domov.

V minulosti som fičala na čistiacom prístroji, ktorý bol založený skôr na mechanickom čistení s možnosťou výmeny hlavíc. Avšak bola som maximálne spokojná. Po viacerých rokoch, ale došiel jeho koniec a nedávno som sa rozhodla zainvestovať do inej "mašinky", a to Egga. 

Odvšadiaľ na mňa vyskakoval, tak som si naštudovala info ohľadom toho. Páčila sa mi možnosť vrátenia do mesiaca, ak nebudem spokojná, a tak som to riskla.

Eggo je založené na sonickom čistení pleti. Automaticky má nastavené, že sa sám vypne po 3 minútach. Máte štetinky na oboch stranách. Predná je určená na čistenie pleti, kde sú tiež väčšie a menšie štetinky, ktoré spĺňajú funkciu, že sa viac dostanú aj do ťažšie dostupných miest na pleti. Na zadnej strane sú štetinky iné, a teda určené práve na masáž pleti. 

Okrem toho si viete nastaviť intenzitu, na výber máte 5 stupňov. Pri zapnutí je automaticky na 3. stupni. 

Výdrž prístroja na jedno nabitie sľubuje výrobca na niekoľko mesiacov. Ja ho mám aktuálne už skoro mesiac doma, pričom ho používam tak 3x do týždňa a striedam čistenie pleti s konjakovou hubkou. A prístroj fičí úplne v pohodičke.

Výhodou je, že oproti môjmu starému čističu má silikónové štetinky, tým pádom nemusíte nič meniť/ kupovať nové nadstavce. Po dlhšom čase sa neopotrebúva, necítite tým pádom žiadnu zmenu v štetinkách. Vyhnete sa tak aj zlému vyschnutiu, a potom nepríjemnému zápachu, ako sa niekedy môže stať. 

Čo by som chcela povedať je, že relatívne podobný prístroj má pri návode a info o výrobku spomenuté, že nie je vhodný pre pacientov napríklad aj s epilepsiou. Čo som ja osobne riešila. Avšak nikde som nenašla relevantné informácie prečo. Ani na odborných portáloch nič k tomu nebolo. Z čoho usudzujem, že by mohol byť možným spúšťačom kvôli impulzom, ale to je len moja domnienka. Napriek tomu som ho začala používať a klop, klop, všetko je ok a hádam aj bude. Ale zasa je to indi-vindi. A tento samotný prístroj nič také v pribalených dokumentoch nemá. 

Ešte tak vo všeobecnosti si viete Eggo kúpiť v 3 farbách. Všetko je uvedené na ich stránke. Balíček vám príde pekne zabalený. 

Výhodou aspoň pre mňa je aj to, že ak aj by niekde spadol, tak sa mu nič nestane vďaka svojej konštrukcii. Taktiež má šikovný tvar, čím sa dostanete aj do ťažšie dostupných miest.

Spomínala som, že ja ho používam v priemere tak 3-krát týždenne. Nechcem ani veľmi častejšie, nakoľko mi to takto vyhovuje. Pleť mi príde totiž po použití o dosť jemnejšia, čo je fajn, ale nechcem ju až príliš "prečistiť"/zjemniť, aby nedošlo k nejakému podráždeniu. Ale samozrejme, toto je už na vás. No všímam si na sebe, že po vyčistení Eggom, a následne nanesení masky je pleť citlivejšia. Z toho dôvodu to nehrotím s každodenným takým čistením. 


* článok nie je sponzorovaný


0 komentárov