Vlasová kúra zvonku aj zvnútra


Obdobie "plznutia" vlasov máme pravidelne každá, no stresové obdobia tomu pomáhajú ešte viac, a práve to som ja osobne riešila posledné týždne. Preto som podporila kvalitu vlasov a aj elimináciu vypadávania vlasov s pomocou 2 výživových doplnkov, ktoré sú voľne dostupné v lekárňach. 

Hneď na začiatok však spomeniem, že takú kúru si je dobre spraviť každý rok po dobu 3 mesiacov. Mám to aj ja tak zaužívané posledných pár rokov. Rovnako sme túto tému riešili aj s kolegyňou v lekárni si dlhoročnou praxou a zhodli sme sa, že je to najlepšia voľba. Okej, ale poďme teda na samotné produkty. 


1. Biohar - sérum proti rednutiu vlasov s prírodným hyalurónanom 

Ide o sérum v objeme 75 ml, ktoré mi vydržalo cca mesiac. Mal by sa aplikovať na pokožku hlavy, ideálne večer a následne dobre vmasírovať. Odporúča sa do 2 hodín po aplikácii vyvarovať nízkym teplotám, nakoľko má sérum výrazné hydratačné účinky a vieme, čo nízke teploty robia s vodou. :D

Super na prípravku je, že má aplikátor pekne prispôsobený aj pre aplikáciu do dlhých hustých vlasov. Ten "sosáčik" super dosiahne k pokožke. Trošku som sa zo začiatku obávala toho, čo vlasy nebudú skoro mastnieť po pravidelnej aplikácii, ale vôbec tomu tak nie je. Môj štandard 2x do týždňa umývanie vlasov úplne postačuje. 

Aktuálne používam druhé balenie, čiže môžeme povedať, že som v polovice mojej tohtoročnej kúry. Čo sa týka mojich postrehov, tak mám pocit, že vlasy sú od korienkov kvalitnejšie a pevnejšie. Ja mám úplne prírodné vlasy, rozumej nikdy nefarbené, žiadne chemické pokusy na nich nikdy neboli. Strihám sa pravidelne raz do roka, čiže aj končeky sú vždy oživené a aj sušenie vlasov fénom, či žehlenie skoro úplne vynechávam, resp. využívam iba v núdzových stavoch. Avšak napriek tomu som v novembri/decembri pozorovala, že mi vlasy vypadávali v oveľa väčšom množstve ako bežne a aj keď mám relatívne husté vlasy, tak som to chcela posilniť a skutočne mám pocit, že sa to pomaly, ale isto zlepšuje.


2. Biosil plus

Druhý produktom pre výživu zvnútra je Biosil, ktorý som v minulom článku o doplnkáčoch iba spomenula. Ide o výživový doplnok, ktorý obsahuje biotín, kyselinu panthoténovú, zinok a oxid kremičitý. Je to kombo látok, ktoré vo svojej podstate pomáhajú pre lepší stav vlasov, ale aj pokožky, či nechtov. 

Čo sa týka množstva samotných zložiek, tak zinku je tam trošku menej. Užívajú sa, ale 2 tablety denne. Jedna tableta obsahuje 10 mg, čiže denný príjem bude 20 mg. Pre taký denný štandard je fajn 25 mg, prípadne, ak pociťujete, že na vás niečo lezie, tak je potrebné prvé 3 dni zvýšiť príjem zinku na 75 mg, a potom opäť pokračovať s dávkou 25 mg. Akože tých 5 mg sa dá oželieť, ale ja som túto verziu výživového doplnku zvolila skôr z toho dôvodu, že čisto zinok, ktorý je u nás registrovaný ako liek, je na voľný predaj a je skutočne kvalitný, tak mne osobne po ňom bolo ťažko na žalúdku a veľmi mi vadila tá kovová chuť, ktorá je pri zinku, samozrejme, očakávaná, ale nedávala som to. 

V tejto verzii tú kovovú chuť necítiť, skôr je pre mňa trošku problémová mätová aróma, pričom ja mätové výrobky zvládam a mám relatívne rada, ale táto mi nie je veľmi po vôni, ani po chuti, ale oveľa lepšie ako teda čistý zinok pre mňa. 

Balenie obsahuje 60 tabliet, pekne vám to práve vychádza na mesiac, a tak je ľahké si kúru vypočítať.

Za mňa totá kombinácia produktov je určite cesta. Známe to tiež používajú a chválili si efekt. Samozrejme, nedá sa očakávať zázrak z dňa na deň, chce to čas, ale pri pravidelnom užívaní je efekt viditeľný. Tak len tomu dajte čas, baby, nevykašlite sa na to a výsledok sa dostaví. :)



 

1 komentárov

  1. Nikiii, vďaka za tipy, D-čko a C-čko si dávam už dlhšie, ale vždy do mňa tlačili tie vysoké dávky a zbytočne, dávaj častejšie takéto články, pls

    OdpovedaťOdstrániť