Med nielen ako pochúťka - Reve de Miel part I.


Zima pokračuje ďalej, aj keď, ako v ktorej časti Slovenska. Každopádne dezinfekcia na každom kroku a suché ruky 24/7. Neviem ako vy, ale ja mám poslednú dobu neskutočne suché ruky a ten pocit "sťahovania" teda nie je nič moc. Aj keď musím uznať, že už je to trošku lepšie, ale taký november/december, keď som bola ešte aj v lekárni, tak to bolo celé zle a došla som do štádia, že som mala až šupinky. Júúj, nepríjemné spomienky. 

A preto teraz stále so sebou vláčim krém na ruky, resp. ho mám vždy po ruke. Môjho obľúbenca som tentokrát vymenila za krém na ruky a nechty od francúzskej prírodnej značky NUXE z rady Reve de miel.

Práve táto rada je založená na prítomnosti medu vo všetkých svojich výrobkoch. Tým zabezpečuje výživu, hydratáciu a jemnosť pokožky. V rámci rady nájdete okrem krému na ruky, aj viaceré balzamy na pery, telový krém, peeling a aj telový balzam.


Okrem vyššie spomínaného obsahu medu, má v sebe tento krém zahrnuté aj viaceré oleje, ako je kokosový, mandľový, avokádový, slnečnicový a argánový. V zložení nájdete aj bambucké maslo, vitamín E, včelí vosk a nechtíkový extrakt.

NUXE je prírodná značka. Nikdy som sa nad tým veľmi nezamýšľala a nevyhľadávala som zámerne len prírodné produkty. Poslednú dobu si však viac hľadám svojich favoritov zahŕňajúc skin care s ohľa-dom na kvalitu, ale zasa v rozumnej finančnej hranici. 

Čo som tým však chcela povedať je, že krém je skutočne kvalitný. Už len samotný obal, ktorý predáva vyzerá veľmi pekne a jemne. Je to minimalizmus s príjemnými farbami, ktoré pri NUXE nie sú ničím novým, nakoľko sa v takom duchu nesie celá táto značka. Nie je potrebné ho aplikovať vo veľkom množstve. Stačí skutočne málo, pekne sa v priebehu chvíle do pokožky vstrebe, pričom nezanecháva pocit mastnoty, ale práve naopak hebké ruky. Fakt tú úľavu cítite. 

Vôňa... je ďalší faktor, ktorý pri výrobkoch ako sú telové krémy, peelingy, sprcháče pre mňa hrá významnú rolu. Tento krém je veľmi jemný a taký príznačný pre značku NUXE. Určite ju poznáte, ak ste čo len raz skúšali alebo mali nejaký ich výrobok. Je veľmi jemná v zmysle, že vám nepodráždi všetky čuchové bunky, ale zacítite ho. Vôňa mi príde taká prírodná a luxusná, avšak žiadna syntetika. Ale kombo zložiek aj z tej voňavej stránky za mňa úplne top. 

Tak ako potrebujete nového "parťáka" na rýchlu pomoc pri suchých rukách, či už od dezinfekcie, chladu, či len pre radosť a lepší pocit, tento krém na ruky a nechty stojí za vyskúšanie.


*článok napísaný v spolupráci s e-shopom Elnino.sk

2 komentárov