Návrat alebo prečo má každý deň v sebe niečo ružové



Sú mesiace, kedy kreativita ide bokom a sú priority niekde inde. Nejdem sa vyhovárať, že nebol čas, lebo bol, ale vyplnila som si ho inak ako písaním článkov. Nemala som nejako chuť písať a musím priznať, že som sa pohrávala s myšlienkou, že blog natrvalo zruším. Prehodnocovala som to, ale stále som s tým nebola natoľko stotožnená, aby som to reálne spravila. A možno aj dobre. Nechcem brať toto miesto ako povinnosť, ale ako miesto, kde sa môžem vykecať a realizovať dobrovoľne s pocitom, že áno, tak som to chcela a nie, musela som, lebo by sa patrilo niečo vytvoriť. 

Myslím, že vo všeobecnosti máme kopu povinností, deadlinov, ktoré musíme spĺňať, aby sme mohli ísť ďalej, ale voľný čas by mal byť strávený niečím, čo nás baví, napĺňa a dobíja energiou.

Aktuálne ešte pracujem home-officovo, a áno, je 21:45, kedy píšem túto vetu, 
pred chvíľou som dokončila protokol zo školy a mám za sebou 7 hodín učenia, ale to, čo tým chcem povedať je, že nie je to všetko len o povinnostiach a negatívnych myšlienkach, ktoré sú posledné mesiace všade okolo nás, lebo v každom dni sa dá nájsť niečo ružové alebo inými slovami, 10% je to, čo sa ti stane a 90% ako sa k tomu postavíš. Úplne sa mi to spája s týmto fotením. Bola kosa, hnusne počko, ale užili sme si ten čas s úsmevom a vietor bol nakoniec aj pomocníkom 😀 
vo všeobecnosti backstage situácií pozná málokto, každý vidí len dokonalosť 
vo finále a hranú formu, ale skúsme brať skutočne aj tie negatíva ako pozitíva, lebo v každom 💩 sa dá nájsť 🌰, a buďme happy jak dva grepy 😉😀😂

a snáď sa čoskoro čítame pri ďalšom článočku alebo inými slovami, mojich myšlienkových pochodoch, ktoré vám chcem zdeliť :)

3 komentárov

  1. som rada, že si späť Niki, máš pravdu, má to byť radosť a teším sa na ďalšie tvoje myšlienkové pochody :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vitaj teda nazad už dlho som pozerala na tvoj blog či sa neobjaví nejaký článok a som aj rada :) Tak to ťa plne chápem i ja mám posledné dni trocha iné než by som sama chcela, ale hľadám také riešenia, ktoré by boli naozaj dobré :)

    OdpovedaťOdstrániť