Ako na biele zuby z pohodlia domova?

 


Po dlhšej dobe sa vyjadrím k ústnej hygiene a bieliacim produktom. Konkrétne bude reč o White Glo Professional Choice a White Glo Diamond Series Advanced Teeth Whitening System. Všetko sú to produkty značky White Glo. 

Túto značku som objavila čírou náhodou. Totiž všetko začalo začiatkom opatrení prvej vlny Covid-u
na Slovensku, kedy nám zavreli internáty a mali sme si zobrať iba základné veci. Samozrejme, zubná pasta mi vtedy ako základ neprišla, keďže som šla domov, a tam ich máme kopu. Lenže na moje počudovania žiadna s bieliacim efektom. Ako tak šli týždne, tak som si všimla, že farba skloviny sa mi zmenila. Tak som začala rozmýšľať nad tým, čo sa zmenilo. Strava zmenená nebola a ani nejaké zdravotné veci. Tak som googlila a došla k tomu, že ak dlhodobo fungujete na bieliacich produktoch, tak ich náhlym "vysadením" sa stav farby zhorší. 


Hneď ako sa teda dalo, tak som utekala do drogérie a vzala hneď prvú bieliacu pastu aspoň ako prechodné riešenie kým sa vrátim naspäť do môjho druhého domova- internátu. To však nenastalo
a ostala som na moje pomery doma dlhšie, rozumej niekoľko mesiacov. Práve v tom období na mňa vyskočila značka White Glo, a začala som si prezerať ich produkty. Veľmi ma zaujala bieliaca sada, ktorá obsahuje aj akoby "názubok", ktorý si dáte na zuby s bieliacim gélom, necháte pôsobiť pár minút. Súbežne s tým fungujete aj na bieliacej paste a je to vlastne taká bieliaca kúra na 7 dní. 

Bola som v celku prekvapená, že je to vec, ktorá má pozitívne ohlasy a je na profesionálnej úrovni. Neskôr po mojom preskúšaní som zhodnotila pomer cena/efekt veľmi kladne. 


Ale aby som nepredbiehala. Začala som teda balíčkom Whitening system, ktorý obsahuje už bieliacu pastu, gél a "názubok". K tomu som si pridala aj ďalšie balenie Professional Choice, ktorá obsahuje samotnú bieliacu pastu a kefku, aby mi náhodou tá z prvého balíčka nedošla a mohla som ďalej pokračovať v kúre. 

Štandardne si čistím zuby dvakrát denne, ráno a večer. Svoj zvyk som nemenila ani počas kúry. Akurát som zakomponovala ešte gélik s "názubkom". Ako tak šli dni, tak som zaznamenala zmenu asi
po týždni aj niečo, teda vypotrebovala som bieliacu sadu, a pokračovala už len s čisto bieliacou zubnou pastou. S tým, že som vyšla z cviku neustáleho používania bieliacej pasty, tak som bola milo prekvapená, že sa mi zuby blížili k pôvodnému sfarbeniu. Aby však bolo jasno, tak nie, nemám biele zuby ako hollywoodska hviezda a ani v tomto článku nenájdete porovnanie pred a po, lebo zuby sú
pre mňa časťou, s ktorou som sa naučila žiť, ale mám s nimi plány do budúcnosti v podobe zubného strojčeka. 


Čiže tieto moje produkty vydržali pomerne dlho. Čisto bieliacu pastu mám stále. Nechala som ju totiž doma, keď som šla naspäť do BA a nejako neplánovane som tam ostala na viac než 3 mesiace na
full-ku. 

Jediná vec, ktorá mi nevyhovovala na týchto balíčkoch, tak to bola zubná kefka. Jednak mi prišla príliš tvrdá a aj tvar štetiniek mi nevyhovoval. Bola som totiž skoro 2 roky školiteľkou zubnej hygieny
pre deti a dorast v rámci jedného projektu, a čo to mám naštudované a natrénované, čiže si na tom zakladám.

Inak za mňa skvelá voľba celá táto sada, ak chcete z pohodlia domova zlepšiť farbu zubov a nechce
sa vám platiť nehorázne ceny niekde u zubára.

Výrobky sú z e-shopu Elnino.sk (spolupráca)

4 komentárov

  1. Tak ak by som to mala tak povedať tak na budúci rok by som rada spravila aj pre samu seba niečo takže prídu na rad aj moje milované zuby, ktoré je načase dať trocha do poriadku :) Ale po tomto balíčku by som sa možno aj obzrela :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nikuš, to vyzerá fakt dobre, ségra niečo na ten štýl hľadá už dlhšie, tak mám tip na dáááreček :D dikikes

    OdpovedaťOdstrániť