Cuketové lodičky


..............

Ľudkovia, so začínajúcim letom a končiacim skúškovým som sa pustila aj do kreatívnej časti a trošku sa realizovala v kuchyni. A tak mi napadlo, že to sharnem aj sem ako inšpiráciu na easy ľahký a chutný zeleninový obed.
..............


Čo budete potrebovať?

2 cukety
diétna saláma
olivy
chilli
paradajky
mini mozzarelly
3 väčšie zemiaky
provensálske korenie
chia semienka
peper
paprika mletá
..............

Postup:
1. Narežeme si cukety na také loďky, ktoré vydlabeme. Následne ich budeme plniť zmeskou.
2. Pripravíme si zmes: narežeme saláma, pridáme narezané olivy, paradajky, korenie. To všetko dáme do lodičiek z cukety a na vrch poukladáme mozzarellu.
3. Nakoniec si ešte k tomu pridáme narezané na tenké plátky zemiaky, ktoré tiež okoreníme.
4. Zapekáme cca hodinku na 150°C.
..............

Dobrú chuť :)

3 komentárov

  1. Tak ja osobne som pribrala akurát tak dosť takže momentálne by ani nebolo za zlé aby som sa dala do poriadku :) A ja tvoj blog budem i naďalej sledovať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. však keď sa cítiš dobre, váha nie je podstatná, ale cez to leto taký ľahší obed aspoň za mňa top :) teším sa, teba nájdem na zuzulet.blogspot.com?

      Odstrániť