Guess sada


..................

Ľudkovia, dnes bude reč o novej kozmetickej sade Look Book 101 Bronze od značky Guess. Myslím, že značku registruje každý a ich oblečko pozná. Mňa celkom prekvapilo, že majú aj kozmetiku a bola som teda dosť zvedavá na jej kvalitu, keď mi príde, že venovať sa dvom odvetviam- oblečenie aj kozmetika sa na 100% nedá. A ako som bola a stále som spokojná sa dozviete ďalej 😊
..................

..................


Takže ako môžete vidieť na fotke, celá sada obsahuje zrkadielko, bronzer, rúž zlatistej farby, čiernu očnú ceruzku a špirálu.
..................

..................

Prvýkrát som išla podľa ich návodu, ktorý sa nachádza na vnútornej strane obalu. Nejako extra sa neodlišuje od môjho bežného líčenia, ktoré ide väčšinou v nude odtieňoch.
1. Som si dala podkladovo opaľovací krém. Na to som dala bronzer a pekne sa s tým vyhrala, aby to pôsobilo prirodzene.
2. Následne som si dala ceruzku na oči vo forme očnej linky.
3. Špirála
4. A nakoniec rúž.
..................

Celé som to ešte zafixovala púdrom.
Ak mám zhodnotiť sadu ako celok, bola som veľmi milo prekvapená. Všetko pekne držalo a aj drží a pôsobí prirodzene. Dodá to pleti pekný opálený vzhľad bez toho, aby ste vyzerali nejako smiešne ako mrkva. Jediné moje sklamanie bol rúž, ktorý mi veľmi nesadol farebne, resp. nemá farbu, ktorá by bola u mňa bežne pozorovateľná a aj trošku vysúšal pery z môjho pohľadu. Avšak inak úplne v pohode výdrž, len proste nie moja farba.
..................

Inak zvyšok vecí veľmi dobréé. Odkedy mi prišla sada, tak vlastne ani nič iné nepoužívam. Čo sa týka bronzeru, veľmi sa mi páči, že je pekne rozdelený do 4 odtieňov. Používam hlavne 2. a 3. Ten 4. využijem pravdepodobne, keď budem ešte viac opálená. Aktuálne mi príde kombinácia týchto stredných najlepšia na líniu lícnych kostí ako aj na kontúrovanie čela. Prvý odtieň zasa využívam ako highliter na nos a pod oči a obočie. Celkovo to dodá pleti pekný rozjasnený vzhľad. Keď to zafixujete púdrom, vydrží pekne celý deň.
..................

Ceruzku som spomínala, že si dávam iba na horné okolo a očnú linku. Vyzerá to jemnejšie ako očná linka a hlavne je to také viac hravé a aj rýchlejšie z môjho pohľadu. Som prekvapená, že sa nerozmazáva a tiež vydrží pekne. Okrem toho v kombinácii so špirálou máte pekne zvýraznené oči. Na bežný deň úplne easy a nude verzia bez väčšej námahy. Špirála pekne rozčeše mihálnice, jemne ich predĺži a hlavne sa nedrolí a ani neotláča.
..................


Takže celkovo túto sadu maximálne odporúčam. Stojí minimálne za vyskúšanie. Ale ak obľubujete jemné líčenie s pekným opáleným vzhľadom, tak toto je cesta.
..................

0 komentárov