Antibiotická teória života

Think pink🤓💖 uploaded by 💖🌹Princess_Shana🌹💖 on We Heart It ...
.........................

Keď som minule searchovala po materiáloch k mojej diplomke o antimikrobiálnej rezistencii a nových možnostiach liečby, tak som sa v jednom článku dočítala túto vetičku. Jasné, rezistencia je jedna z top tém posledných rokov, ale nechcela som točiť o liekoch, ale o jej implementácii do bežného života.

Tak ako bektéria si vždy nájde cestu, tak aj my ľudia si nakoniec vždy nájdeme niečo svoje a snažíme sa aj z toho zlého vyťažiť niečo lepšie a vyhrabať sa zo dna.

Rezistenciou by sme mohli chápať prekážky alebo tie nepríjemné a v našom ponímaní zlé situácie. Aj keď som stále názoru, že nič nie je len dobré a zlé.

Tak si zoberme príklad z prírody a správania sa aj iných organizmov a poďme si za svojim snom a nenechajme sa odradiť, ak niečomu skutočne veríme :)

.........................

0 komentárov